Kako naci drajver (Detaljno) Cile ST - funny bumper stickers

Thứ Bảy, 16 tháng 2, 2019

Kako naci drajver (Detaljno) Cile ST

Best comment

  1. Crazy Tubex: Mali savet, koji nemogu da nadju drajvere za stere kompove skinite uknow device finder
  2. Legolas: Uradio sam win 7 64 b i sve drajvere uradio samo graficka ostala..ubacio cd i komp ne prihvata taj drajver.....zatim sam skinuo sa neta moj drajver i opet nece...nzm sta da radimm?
  3. Lolek Bolek: kako za hp
  4. Mateja Dimitrijevic: Cile moze pomoc? instalirao sam windows 7 preko pirate bay kada hocu update drajvere ugasi mi se komp :/ da li je problem gde sam skinuo windows 7 ? ako mozes posalji mi link P.S. proverio sam temperaturu i dobra je
  5. Mrs. Styles: Pogledajte moj kanal
  6. djurica novakov: zdravo ja imam veliki Problem imam drajvere na zvucnu kartu na Laptop ali opet nemam Ton šta Može da Bude? hvala
  7. Twister ツ: nemogu da igram Minecraft a igra mi se pokazi kako da se skine drajvere molim te ti si najbolji :(
  8. MemeSong TV: A, jel isto funkcionise sa Linuxom?
  9. Dejannn: Srč :D
  10. Ilija Mirkovic: Cile Meni treba Drajver za Internet jel moze pomoc

Kako naci drajver (Detaljno)

118,920 views views407,435 followers
1,203 Likes1,203 Dislikes
How-to & Style Upload TimePublished on 19 Oct 2014

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét