Resenje misterioznog kvara | Prekuglavanje Cile ST - funny bumper stickers

Thứ Bảy, 16 tháng 2, 2019

Resenje misterioznog kvara | Prekuglavanje Cile ST

Best comment

  1. Surdulica Svuda Polizete Mi Muda: Da li je to kao reflow laptopa??
  2. anonymous: a jer imas sistem na hardu
  3. Vladimir Sedlan: +Nemanja Telep  Intel i7 octa core ti je bolji od svega ostalog ili neki jaci serverski 12 core :D
  4. nikola jadranski: Ko hoce sub za sub ?
  5. Young Freekickerz: Molim vas pogledajte moj video, izdvojite 4 min vaseg vremena vama to nista ne znaci, ali meni znaci. :) hvala
  6. MR. SLENDER: Znao sam
  7. Wrong Place: ko misli da mu je komp govno neka pogleda moje specifikacije: AMD Athlon 64 Processor 3500+-2.2Ghz ATI Radeon X1200 Series (Microsoft Corporation - WDDM) 2 gb ram
  8. janko dag: Prodajem Razer Kraken gejmerske slusalice. Za vise info. posaljite pn.
  9. The Unpredictable: +Danijel Gomola Imamo skoro isti kompjuter.
  10. Nikola_QV: Cao svima! Zeleo bih da zamolim sve Vas koji imate slobodno vreme da pogledate moj kanal. Ako Vam se svidja moj dosadasnji rad, ostavite Subscribe, i lajkujte bar po neki video. Hvala Vam na izdvojenom vremenu. :)

Resenje misterioznog kvara | Prekuglavanje

64,621 views views407,435 followers
1,419 Likes1,419 Dislikes
How-to & Style Upload TimePublished on 14 Dec 2014

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét