Canon na Coca Cola karavanu Cile ST - funny bumper stickers

Thứ Bảy, 16 tháng 2, 2019

Canon na Coca Cola karavanu Cile ST

Best comment

  1. Konstantin Krstic: +Srpski Tutorijali bicu u klipu za nis
  2. Jana Dobrijevic: 11. jeeeeej
  3. Luka Petrovic: Bili Deda mraza?
  4. LoggerEZ: Gde je vlog iz Kragujevcaaaaaaaa CILE
  5. BILI: drugi
  6. Sparta Glory: milslim da imam integrisanu 
  7. aleksandra vulović: Super video pogledajte moj kanal nova sam 💝💞💘
  8. Sparta Glory: Srpski Toturijali cao zdravo treba mi tvoja pomoc racunar mi nema rama memorije ucem u propretist i pise 3gb ram (1gb usable) probao sam sve i msconifg i vadio ram i nista ako mozes mi pomoci bio bih zahvalan
  9. FuZzL: Cile mozes mi pomoc kada sam dobio novi net (telekom Router:ADP) sve sam pospajo za net tj. taj covjek iz telekoma, Uopce nije bilo neta a wifi-a je bilo i ja sam preko mobitela spojio net i sada radi al je jako los i pukne 10 puta u 10 minuta -.-
  10. Piaist: Da li je bolje da se upgrade sa s4 na s6 edge ili da prodas gtx960, dodas pare i kupis gtx980 i 8gb rama? :D

Canon na Coca Cola karavanu

19,534 views views407,435 followers
508 Likes508 Dislikes
Science & Technology Upload TimePublished on 31 Dec 2015

Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét